FAQ

FAQ

Fråga: Vad är det för internationella skatter eller andra förpliktelser som jag behöver betala för?

Svar: Våra produkter fraktas från Frankrike som ligger inom EU. Inga kostnader tillkommer.

 

Fråga: Vad har ni för ångerrätts-policy?

Svar: Vänligen se bifogad länk: https://jawline.se/policies/refund-policy

 

Fråga: Vad skall jag göra om jag aldrig erhåller någon vara?

Svar: Vänligen kontakta oss på vår mail så rättar vi till eventuella problem: kundtjanst@jawline.se

 

Fråga: Vad har ni för fraktalternativ?

Svar: Vänligen se alternativen i kassan.

 

Fråga: När kommer jag erhålla min produkt?

Svar: Vänligen kontakta oss på kundtjanst@jawline.se om du inte mottagit din produkt 30 arbetsdagar efter din beställning.

 

Fråga: Vart är ni etablerade?

Svar: Företaget utgår från Stockholm, Sverige.

 

Fråga: Vad är produkten tillverkad av? Vart kommer materialet ifrån?

Svar: Vänligen se specifikation under respektive produkt.